קרוסלות נמוכות

קרוסלות זרוע נמוכות (TRI-POD BARRIER), הינן האמצעי הנפוץ ביותר לבקרת כניסה.

במגוון גדול של עיצובים ומגוון גדול לא פחות של תכונות פעולה, הקרוסלה מבטיחה התאמת פתרון בקרת כניסה לכל דרישת ביטחון ולכל תקציב, במקומות המעוניינים בתנועה מבוקרת של אנשים בכיוון אחד (כניסה או יציאה).

ישנם קרוסלות בודדות, חד כיווניות ודו כיווניות חשמליות וידניות.

בעלי עסקים רוצים להישאר תמיד עם היד על הדופק, לדעת מי נכנס ומי יוצא מהמקום, והאם ניתנה הרשאת כניסה גם למי שכלל אינו רשאי להיכנס. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות תכנון והתקנה של קרוסלות נמוכות, ואנחנו רואים אותן לא פעם במתחמי בריאות וכושר, בכניסה לתחנת הרכבת וכן במבואת הכניסה למגדלי משרדים. רק מי שקיבל כרטיס ייעודי, תג מקודד או אמצעי זיהוי אחר, הוא זה שיכול לעבור דרך הקרוסלה, שננעלת ומונעת כניסה מכל מי שאיננו מורשה. מערכת עצמאית זו מבטלת את ההכרח שבנוכחות שומר או בודק בכניסה, כיוון שהמערכת עצמה כבר מווסתת את כניסתם של האנשים. הצוות המקצועי של רום טכנולוגיות יעזור לכם להגדיר את כל הפרטים הקטנים הללו, שיבטיחו לכם הגנה מקסימלית.

קרוסלות נמוכות – תכנון והתקנה

התקנת קרוסלות נמוכות היא חשוב שיכול להתאים למגוון רחב של צרכים, ולעסקים מסוגים שונים, בהם:

  • מבני ציבור ומשרדי ממשלה.
  • בריכות שחייה עירוניות ומכוני כושר.
  • תחנות רכבת.
  • מבני משרדים.

חשוב לזכור כי במקרים רבים נדרשים גם שירותים משלימים, לרבות מעבר ייעודי ונגיש המותאם גם למעבר של כיסאות גלגלים ועגלות. עם בחירת סוג הקרוסלה המתאימה ניתן להגדיר גם את האופן שבו יוכלו הגורמים המורשים לעבור דרכה, למשל באמצעות העברת כרטיס חכם, שימוש בתג אורח או טביעת אצבע. תוכלו לקבוע גם מה הוא העיצוב המועדף עליכם, וכך ניתן להמיר את הקרוסלה התלת-זרועית המוכרת בפתרונות יוקרתיים ומרשימים יותר, כדוגמת מעבר המשלב דלתות זכוכית וכן שימוש בתאורה ייחודית שצבעה ישתנה כאשר המערכת תזהה כרטיס מוכר (וכן כאשר הכרטיס איננו מזוהה).

קרוסלות נמוכות – פתרונות מתקדמים לבקרת כניסה

חברת רום טכנולוגיות עוזרת לעסקים רבים להגדיר קרוסלות נמוכות וגבוהות, בקרי כניסה ופתרונות מתקדמים שיספקו לעסק את אחת משכבות ההגנה הבסיסיות והנחוצות. כך ניתן לעכב כניסה של אורחים בלתי מזוהים למבנה העסקים או למרחב הציבורי, ולהבטיח כי רק לקוחות משלמים יוכלו ליהנות מהשירותים והמוצרים המוצעים בבית העסק. עם הגדרת הצרכים שלכם נפעל יחד לפיתוח המערך הנכון עבורכם, המשלב בין אמצעי זיהוי שונים ומספק תחושה מוגברת של בטיחות, פרטיות והגנה – הן לעסק והן לעובדים. עם עיצוב ייחודי ותכנון מדויק, התוצאה שתקבלו היא התוצאה המושלמת עבורכם.

קרוסלות נמוכות – גלריית תמונות

FacebookTwitterPinterest
thumbnail

אולי גם יעניין אותך

post-image
מעבר מהיר להולכי רגל ללא עיכוב

מעברים מהירים מציעים מעבר מהיר להולכי רגל ללא עיכוב. ניתן למצוא אותם במקומות ציבוריים שבהם...

המשך קריאה >>
post-image
כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה שלכם, במשרד שלכם, במפעל...

המשך קריאה >>
post-image
מתאימים בסיבוב

קרוסלות כניסה, הידועות גם סבסבות כניסה, הן מתקן בקרת כניסה פופולרי הקיים בבניינים רבים ברחבי...

המשך קריאה >>
post-image
ככה תוכלו לשמור על הידיים שלכם נקיות

מכשיר לחיטוי ידיים הינו מכשיר שנועד להזרים נוזל או ג'ל לחיטוי ידיים. מתקנים אלו נמצאים...

המשך קריאה >>
post-image
מחטאים ידיים ללא מאמץ

עם העלייה בביקוש למוצרי חיטוי, חווה השוק עלייה בייצור מכשירי חיטוי אוטומטיים. מכשיר חיטוי ידיים...

המשך קריאה >>

קרוסלות זרוע נמוכות

מבין מגוון הקרוסלות הרבות הקיימות בשוק, קרוסלות נמוכות הן הפופולריות ביותר. קרוסלות מסוג זה תוכלו למצוא במגוון רחב של מקומות החל מתחנות הרכבת, דרך חדרי הכושר ואפילו עד בתי המשפט. ניתן לבחור מבין קרוסלות הנפתחות רק לכיוון אחד ומיועדות עבור כלל הציבור ובין קרוסלות הנפתחות לשתי הכיוונים ולרוב הן בעלות 2 כנפיים ומיועדות בעיקר עבור ציבור הנכים בישראל. בכדי לבחור קרוסלה מתוך מגוון רב הגיעו אל קובי רום טכנולוגיות בע"מ ונשמח לתת לכם שרות איכותי.

הבחירה בקרוסלה נמוכה

בשנים האחרונות אנו רואים כי יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים דווקא בקרוסלה נמוכה עבור העסק שלהם. חשוב לציין כי לקרוסלה נמוכה ישנו יתרון נוסף ומשמעותי והוא שהקרוסלה מאפשרת קשר קרוב עם הלקוח ואינה יוצרת הפרדה מוחלטת למרות המחסום שהיא יוצרת. דבר זה מאפשר תקשורת נכונה מבלי ליצור חוצץ משמעותי. אם אתם מחפשים אחר קרוסלה איכותית זה בדיוק הזמן להתייעץ עם איש מקצוע המבין בתחום. בקובי רום טכנולוגיות בע"מ אנו עוסקים בייצור קרוסלות כבר שנים רבות. בעזרת היכרות קלה עם העסק שלכם וצרכיו נוכל להתאים בעבורכם את הקרוסלה הנכונה ביותר אשר תיתן לכם את המענה הראוי והאיכותי לו אתם זקוקים. השאירו לנו פרטים עוד היום ונחזור אליכם במהרה.

למה משמשות קרוסלות נמוכות

קרוסלות נמוכות מקנות מגוון רחב של שימושים וכן של יתרונות וזוהי הסיבה שניתן למצוא אותן כמעט בכל מקום הדורש בקרה על הכניסה. השימושים העיקריים לשמן הן נועדו:

  • בקרת כניסה – ישנם מקומות, בתי עסק או מקומות ציבוריים אשר אינם מאפשרים כניסה חופשית אליהם. הקרוסלה מאפשרת בקרה על הכניסה וכן סינון של כל מי שאינו יכול להיכנס מכל סיבה שהיא.
  • אבטחה – שימוש נוסף וחשוב מאוד של הקרוסלה הוא כמובן אבטחה. הקרוסלה מאפשרת להגן על המקום מפני חדירה של זרים כיוון שהיא סגורה בפני כל אדם שאינו בעל גישה או בעל אישור נכונה.
  • ספירה – שימוש נוסף עליו אנו לא שמים מספיק את הדגש הוא הספירה. הקרוסלה מאפשרת ספירה של כל הנכנסים אל המקום וכך למעשה נותנת אפשרות לעקוב אחר כמות הכניסות והיציאות לצורך בקרה.
Phone
דילוג לתוכן