מתקן לחיטוי ידיים

מתקן חיטוי ידיים אוטומטי

תקופת הקורונה הביאה לעולם שלנו לא מעט אתגרים מבחינת ניהול יחסי אנוש בוודאי בכל מה שנוגע לתקשורת פנים-אל-פנים. כמעט ברגע אחד אנחנו נאלצים לחוות שינויים עצומים ונדרשים להתרגל למציאות חדשה שכוללת שגרת חיטוי וניקיון בסטנדרט הרבה יותר גבוה לאורך כל שעות היממה. כתוצאה מכך, גם במקומות עבודה בשוק הכללי יש צורך לבצע התקנה של מתקן לחיטוי ידיים ולדאוג לכך שיהיו לכם פתרונות לחיטוי וניקוי לאורך כל שעות הפעילות במקום העבודה. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ, יכולים לעזור לכם למצוא מתקן לחיטוי ידיים שמתאים לסביבת העבודה שלכם ויוצר את התנאים המושלמים לתכנון חלל פנים גם בימי קורונה.

התאמת מתקן לחיטוי ידיים – בכל חדר בחלל הפנים שלכם

במקום לגרום לצוות העובדים שלכם לחלות כל הזמן בקורונה ולהתמודד עם שגרת בידודים חופשות מחלה, אתם יכולים לבצע פעולות פשוטות שקשורות לניהול נכון של סביבת העבודה שלכם ומתבססות על טכנולוגיות חיטוי וניקוי. כאשר הקורונה הופכת להיות חלק אינטגראלי בחיי היומיום שלנו אי אפשר לבזבז את הזמן וצריך לעדכן בהקדם האפשרי מתקן לחיטוי ידיים בכל מיקום אסטרטגי או מרכזי בתוך חלל העבודה שלכם. כך שהעובדים שלכם תמיד יהיו במודעות לצורך לחטא את הידיים ולנקות את הסביבה שבה הם עושים שימוש. זה חשוב, גם לבריאות שלהם וגם להמשך הפעילות של העסק שלכם.

מתקן חיטוי ידיים – הדרך לשמור על הבריאות של כולם

רכישה של מוצר אחד בהחלט יכולה לשנות את כל סביבת העבודה שלכם, בוודאי אם אתם רוצים להימנע מסיטואציות של בידוד המוני בתוך החברה. אז כן, מוצר כל כך פשוט כמו מערכת חיטוי לידיים יכול לעשות שינוי בחיי העסק שלכם בוודאי בימי קורונה. אל תהססו לקחת את ההחלטה ולבצע רכישה של מוצר מושלם, בוודאי כאשר אתם בוחרים לעבוד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ, אשר יכולים לעזור לכם למצוא את הפתרונות המושלמים לצרכי החברה שלכם תוך מינימום השקעה של זמן ומאמצים.

מכשיר חיטוי ידיים אוטומטי

תקופת הקורונה הגיעה לחיים שלנו את אחד האתגרים הכי מורכבים והכי קשים מבחינת ניהול חיי היומיום תחת שגרת מגפה. יחד עם זאת, גם ארגונים יחסית צעירים במשק הישראלי הצליחו ללמוד איך לבצע אדפטציה למצב החדש והכל בשביל להימנע מסיטואציה שבה אתם מכניסים את העובדים שלכם לבידוד, מסכנים את בני ובנות המשפחה שלהם, ומסכנים את יציבות הארגון שלכם. אז כן, אפילו מוצר קטן ופשוט כמו מכשיר חיטוי ידיים אוטומטי יכול בטווח הארוך להפוך את החיים של הצוות שלכם לחיים הרבה יותר בריאים והרבה פחות חשופים לנגיף הקורונה. מה שאומר שכדאי לכם לפנות בהקדם האפשרי לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ ולבחור מכשיר חיטוי ידיים אוטומטי שיספק את כל צרכיי הארגון שלכם.

איך לבצע התאמה של מכשיר חיטוי ידיים אוטומטי?

הבחירה של מכשיר חיטוי ידיים אוטומטי היא עניין של התאמה לסביבת העבודה שבה אתם נמצאים. קודם כל צריך לחשוב על הרגלי הפעילות במקום העבודה שלכם. ואפילו על התוצרים המרכזיים של אנשי הצוות שלכם. אם למשל מדובר על ארגון שעוסק בייצור מזון או מוצרי היי-טק רגישים, אז מכשיר חיטוי ידיים אוטומטי חייב להיות חלק אינטגרלי מכל חדר בתוך חלל הפנים של החברה שלכם. כמו כן, כדאי לתת את הדעת על המיקום של המכשיר בתוך חלל הפנים. בעיקר משום שאתם רוצים לבחור מקום בולט, שבו יהיה קל לבצע את ההתקנה. נגישות היא העניין. ואם אתם יוצרים מערכת חיטוי ידיים נגישה, אז היה קל לצוות שלכם לשתף פעולה.

מתקן לחיטוי ידיים אוטומטי

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה בשביל לצמצם את הסיכויים להתמודד עם מחלה בתוך מקום העבודה שלכם הוא פשוט להיעזר בטכנולוגיות הקיימות. יש מספיק פתרונות ולכל פתרון יש את היתרונות המיוחדים שלו. כך שאתם יכולים להיעזר בידע ובניסיון של אנשי הצוות של חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ, בשביל להבטיח שאתם מקבלים בדיוק את הפתרון הנכון ביותר לחברה שלכם. מכאן ואילך, יהיה קל יותר לייצר שגרת חיטוי וניקוי ולהבטיח סטנדרט ניקיון גבוהה.

FacebookTwitterPinterest
thumbnail

אולי גם יעניין אותך

post-image
דבר חשוב ביותר עבור מגוון רחב של מבנים

סבסבות כניסה מהוות דבר חשוב ביותר עבור מגוון רחב של מבנים. כיום ניתן למצוא סוגים...

המשך קריאה >>
post-image
מעבר מהיר להולכי רגל ללא עיכוב

מעברים מהירים מציעים מעבר מהיר להולכי רגל ללא עיכוב. ניתן למצוא אותם במקומות ציבוריים שבהם...

המשך קריאה >>
post-image
כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה שלכם, במשרד שלכם, במפעל...

המשך קריאה >>
post-image
מקצועיות מתחילה בשמירה על הפרטיות

במתחם העבודה שלכם יש מגוון רחב של אמצעי אבטחה ובטיחות שפועלים בדרכים שונות ולטובת מטרות...

המשך קריאה >>
post-image
מערכת מושלמת מתחילה בצוות מקצועי

כל מערכות הארגון שלכם פועלות באופן ממוחשב כמעט באופן קבוע. אתם לא דואגים יותר מידי...

המשך קריאה >>
Phone
דילוג לתוכן