מקווה

חברתנו מתמחה במקוואות בארץ ובעולם כ-20 שנה.

בניית קרוסלה יעודית למקוואות מנירוסטה 316 נגד קורוזיה בודדת\כפולה אנו נתאים את עצמינו למידות הקיימות אצלכם במקווה כולל סגירות ע"י סורג דמוי הקרוסלה למניעת הסתננות של לא מורשים.

מחשב קופת תשלום בקרת כניסה יעודי למקווה עם תוכנה בעברית כולל לוח שנה עברי המחשב מקבל כרטיסי קרבה (ציפ) כסף קטן שטרות מחזיר עודף וכרטיסי אשראי פתיחה ע"י שלט פתיחה ע"י לצנים פתיחה סלולרית מרחוק בחיוג ואפליקציה.

דלת חירום למקווה בדגם הקרוסלה בנעילת מפתח ו\או מגנט.

מעקות נירוסטה וזכוכית מאחזי יד לפי כל התקנים ומגבלות ההלכה.

מכסה אוצרות מכסים לריצוף מכסה לבור כלים כולל סל כלים.

ספסלים צמודי קיר או נייחים בודד או כפול מנירוסטה בחיפוי עץ איפאה או פלדק פלסטיק דחוס דמוי עץ כולל מתלים ומדף למגבעות.

מקלחונים זכוכית.

בניית מקווה טהרה

בניית מקווה טהרה עם בקרת כניסה הינו מרכיב חיוני בכל מבנה בו קיים מקווה טהרה. אחרי הכל  מקווה הינו מבנה המשמש לצורכי טהרה ביהדות. זהו חלק מהותי מהמסורת היהודית ומשמש למגוון מטרות, כגון גיור, נישואין וטיהור רוחני. כדי להבטיח שהמקווה מתאים לשימוש, חשוב שתהיה מערכת טיהור איכותית. בניית מערכת טיהור למקווה דורשת תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים. השלב הראשון בתהליך הוא קביעת הגודל והקיבולת של מערכת הטיהור. זה יהיה תלוי בגודל המקווה ובמספר האנשים שישתמשו בו ובהתאם לזאת יותאמו גם שאר הפריטים החיוניים למקווה כגון מעקים, דלתות חירום, מאחזי יד על פי ההלכה ועוד. חברת רום טכנולוגיות מתמחה בתכנון ובניית המקווה וכוללים גם בניית מעקות נירוסטה, מכסה אוצרות לטבילת כלים, בניית קרוסלה ייעודית למקוואות ועוד.

כיצד בניית מקווה מתבצעת?

המקווה, מהווה תפקיד מרכזי וחשוב מחיי המסורת היהודיים. הוא משמש למגוון מטרות, כולל גיור ליהדות, טהרה לאחר מחזור או לידה ולפני חגים מסוימים. בניית פריטים המשמשים במקווה היא נושא חשוב המבטיח שהמקווה ישמש כסביבה בטוחה והיגיינית עבור המשתמשים. אז מה חשוב לדעת על בניית מקווה שתאפשר מעבר כניסה מבוקר ושהות נעימה עבור הטובלים, הינה כמה עובדות חשובות בנושא:

  • אחד הפריטים החשובים ביותר במקווה הוא הבריכה עצמה. הבריכה חייבת להיות בנויה על פי ההלכה היהודית המפרטת את המידות, העומק והחומרים המשמשים לבנייתה. הבריכה חייבת להיות גדולה מספיק כדי לאפשר למשתמש לטבול את עצמו במלואה ועליה להיות עמוקה מספיק כדי להבטיח שהמים לא יושפעו ממקורות מים חיצוניים. כמו כן הבריכה חייבת להיות בנויה מחומרים שאינם סופגים מים או מזהמים את המים בשום צורה
  • פריט חשוב נוסף במקווה הוא גרם המדרגות. גרם המדרגות חייב להיות בנוי בצורה כזו שלא יגע בקירות הבריכה, שכן הדבר עלול להעביר זיהומים למים. גרם המדרגות חייב להיות עשוי גם מחומרים לא סופגים למניעת זיהום
  • חדר ההכנה במקווה הוא תחום מכריע נוסף שבו יש לבנות בקפידה פריטים כגון- חדר ההכנה הוא המקום בו מתכוננים לטבילה במקווה, ועל כן הוא חייב להיות מתוכנן כך שיבטיח את רמת ההיגיינה והבטיחות הגבוהים ביותר עבור המשתמשים. חדר ההכנה חייב להיות מצויד במקלחת וכיור, והחומרים המשמשים בבנייתו חייבים להיות לא סופגים וקלים לניקוי
  • גם מערכת אספקת המים מהווה שיקול חשוב בבניית מקווה. המים חייבים להיות מסופקים ממקור טבעי, כגון באר או מעיין, ויש לסנן אותם כדי להסיר כל זיהומים. כמו כן יש לבצע בדיקות שוטפות של המים כדי לוודא שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקיון.
  • בנוסף לפריטים הפיזיים המשמשים במקווה, העיצוב והפריסה של המקווה עצמו הם גם שיקולים חשובים. על המקווה להיות מתוכנן כך שיבטיח פרטיות וצניעות, והפריסה צריכה להיות כזו שהמשתמשים יוכלו לנוע בשטחי המקווה השונים מבלי לפגוע בקדושת החלל

בונים מקווים ועל איכות לא מתפשרים

בניית מקווה הכוללת את כל הפריטים המשמשים במקווה היא נושא חשוב להבטחת המקווה כסביבה בטוחה והיגיינית עבור המשתמשים. מהבריכה עצמה ועד לחדר ההכנה ומערכת אספקת המים, כל היבט של המקווה חייב להיות נבנה בקפידה על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקיון והיגיינה. בהקפדה על הפרטים הללו נותר המקווה מקום מקודש לטבילה. כנסו עוד היום אל אתר חברת רום טכנולוגיות וקבלו את המידע המלא לבניית מקווה בסטנדרים גבוהים ובטיחותיים.

FacebookTwitterPinterest
thumbnail

אולי גם יעניין אותך

post-image
כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה שלכם, במשרד שלכם, במפעל...

המשך קריאה >>
post-image
מקצועיות מתחילה בשמירה על הפרטיות

במתחם העבודה שלכם יש מגוון רחב של אמצעי אבטחה ובטיחות שפועלים בדרכים שונות ולטובת מטרות...

המשך קריאה >>
post-image
מערכת מושלמת מתחילה בצוות מקצועי

כל מערכות הארגון שלכם פועלות באופן ממוחשב כמעט באופן קבוע. אתם לא דואגים יותר מידי...

המשך קריאה >>
post-image
לכניסה חלקה ומהירה אל חלל הפנים של העסק שלכם

באזורים שבהם יש תנועה יומיומית של כמויות גדולות מאוד של אנשים, השליטה בתנועת האנשים היא...

המשך קריאה >>
post-image
נוח להתקין וקל להתאים לצרכים מיוחדים

שליטה על כמות האנשים שעוברים בכניסה למקומות ציבוריים היא דרישה אלמנטרית. בוודאי בחברה הישראלית שבה...

המשך קריאה >>

בניית מקוואות

במרחב הציבורי הישראלי יש לא מעט מבנים חשובים מבחינת שירותי ציבור. אבל אם יש מבנה חשוב אחד שצריך לבנות בצורה זהירה ומדוייקת הוא מבנה שאמור לשרת את הציבור לטובת צרכי דת.

בין שמדובר על תהליך בניית מקווה ובין שמדובר על תהליך בנייה של כל מבנה דת אחר, הסטנדרט חייב להיות סטנדרט גבוה, אבל באותה נשימה גם בתוך.

לכן, ברגע שהחלטתם לקדם פרויקט בניית מקווה בסביבה שבה אתם מתגוררים או חיים, אתם צריכים לוודא שהפרוייקט עומד בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר, ושיש לכם את כל הליווי שאתם צריכים לקבל בשביל לנהל את התהליך בצורה הנכונה.

אנחנו אנשי המקצוע של חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ נעזור לכם למצוא את הפתרונות הנכונים ונבטיח שאתם עומדים בסטנדרט הבנייה הדרוש לתהליך בניית מקווה.

שירותי בניית מקווה – דורשים ניסיון מקצועי

כמו כל תהליך בנייה אחר, גם תהליך בניית מקווה הוא תולדה של עבודה מקצועית של אנשי צוות. ברמת החשיבה ההנדסית, בניית מקווה מתחילה תמיד בתכנון של שרטוטי הבנייה. מה שאומר שצריך לעמוד בסטנדרט השרטוט המקובל כיום בעולם ההנדסה האזרחית.

אבל מעבר לכך, צריך לוודא שאתם בונים מקווה ש עומד בכל דרישות הכשרות ובכל התנאים המקובלים לניהול מקווה מבחינה דתית.

כאן אפשר להתייעץ עם אנשי דת שזהו תחום ההתמחות שלהם, ולקבל תמונה טובה יותר על הפתרונות או השאלות שמעניינות אתכם.

ככל שמדובר על פרויקט מורכב יותר, ככה אתם צריכים לתת לאנשי המקצוע את המקום שלהם מבחינת הפתרונות שהם מציעים ולהפוך אותם לחלק מהותי בתהליך העבודה המשותף.

בניית המקווה הוא תהליך שמאפשר לכם להנות מכל רגע

כאשר אתם נותנים לאנשי המקצוע את האפשרות לייצר תהליך עבודה מסודר, אתם בעצם דואגים לתהליך חוויתי שמשדרג את יכולות הבנייה ואת התוצר הסופי.

בהנחה וחשוב לכם לבנות מתחם מקווה בסטנדרט הגבוה ביותר, אז אתם בהחלט צריכים להפקיד בידיים של הצוות המקצועי את הפרוייקט ולתת להם לקחת את ההחלטות החשובות.

אנחנו, בצוות חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ, נלווה אתכם אבל גם נתן לכם להבין בדיוק מה מתרחש לאורך כל שלבי הדרך.

כך שיהיה לכם קל יותר לקחת החלטות ולהבטיח שאתם מוצאים את הפתרונות הנכונים לכם.

Phone
דילוג לתוכן