דלתות מיוחדות שמטרתן להעניק לציבור הנכים הרגשה של שוויון

יש בישראל לא מעט נכים, כאשר חלק מאותם נכים משתמשים בכיסא גלגלים על מנת להתנייד. עבור נכים שמתניידים על כיסא גלגלים, יש קושי גדול להיכנס למבנה עירוני או ציבורי שבו יש דלתות רגילות. על כן, אחד הפתרונות הטובים ביותר כיום לכל מבנה אשר נדרש גם בהתאם לחוק הנגישות הוא: דלתות נגישות. התקן מחייב דלתות להיות בגובה וברוחב מסוים על מנת שתהיה אופציה למעבר נוח עבור כיסא גלגלים. מעבר לכך, הדלת צריכה להיפתח וכן להיסגר בצורה נוחה וזאת בכדי לאפשר לאנשים הסובלים מנכות להיכנס בצורה קלה ולצאת בצורה קלה.

מה חשוב לדעת על דלתות נגישות?

דלתות נגישות צריכות להיות כאמור בכל מקום ציבורי, בכל מקום שמציע שירותים, באולמות ועוד. מדובר על דלתות שמטרתן היא להעניק לציבור הנכים הרגשה של שוויון ולאפשר להם להגיע לכל מקום שהם חפצים בלי להסתבך יתר על המידה בכניסה למקום. כיום כל מבנה ציבורי מחויב להיות מונגש עבור נכים. גם בתי עסק צריכים להיות מונגשים לנכים. כאשר מדובר על דלתות נגישות, מדובר למעשה על דלתות יותר גדולות מדלתות סטנדרטיות וכן דלתות שיש להם מנגנון תפעול המאפשר לפתוח ולסגור אותן ללא מגע. כמו כן, הדלת צריכה להיות עם סימנים וכן סימון על הרצפה אשר  המטרה שלהם היא לאפשר גם לעיוורים להצליח להגיע לדלת בצורה נוחה ולהיכנס או לצאת ממנה.

דלתות נגישות בבתים פרטיים

אם חלילה מישהו מבני המשפחה שלכם נכה, אתם בוודאי יודעים שעליכם לבצע את כל ההתאמות הרלוונטיות בביתכם על מנת לאפשר לו להתנהל בו בנוחות וכן להיכנס ולצאת מהבית בנוחות ועל כן, כדאי מאוד במקרה הזה לבחור בחברה שתתקין לכם דלת נגישה בבית או אפילו כמה דלתות נגישות בכל חדר רלוונטי, מבחינת המידות שלהן. דלתות אלה יהיו רחבות וגבוהות כדי הצורך בכדי לאפשר לאדם נכה המתנייד בכסא גלגלים לעבור בהן. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המציעות דלתות נגישות וחשוב מאוד לבחור חברה אמינה, מקצועית ובעלת המלצות ומוניטין בתחום אשר תספק את השירות הטובה ביותר ותתאים דלתות נגישות לכל צורך, לכל מבנה ולכל מטרה.

FacebookTwitterPinterest
thumbnail

אולי גם יעניין אותך

post-image
כיצד לייצר הפרדה חד משמעית וברורה?

ישנם לא מעט מקומות שבהם יש צורך במחסומים סניטריים. אחד המקומות שבהם יש צורך מהותי...

המשך קריאה >>
post-image
חוסמים את הלא רצוי

מעבר כניסה סניטרי או כפי שהוא מכונה עוד מחסום סניטרי, משמש מרכיב חשוב עבור בניינים...

המשך קריאה >>
post-image
מחסום דוקרנים חד כיווני

תפקידו העיקרי של מחסום דוקרנים למנוע כניסת רכבים נגד כיוון התנועה, בנתיב יציאה ולאלץ את...

המשך קריאה >>
post-image
מחסום טמון ללא / עם דוקרנים

תפקידו העיקרי של מחסום ביטחוני לבלום התפרצות רכב למתקנים/בסיסים וחניונים רגישים. יתרונו העיקרי של המחסום הביטחוני...

המשך קריאה >>
Phone
דילוג לתוכן