כיצד לייצר הפרדה חד משמעית וברורה?

ישנם לא מעט מקומות שבהם יש צורך במחסומים סניטריים. אחד המקומות שבהם יש צורך מהותי במחסומים שכאלה הם מפעלי מזון וכן מעבדות. במקומות אלה מחסום סניטרי נדרש בכדי לייצר הפרדה חד משמעית וברורה בין אזורים רגילים או מלוכלכים לבין אזורים סטריליים. ההפרדה המדוברת קריטית בכדי להבטיח מרחב נקי שבו גם העובדים חייבים לעבור חיטוי רציני ביותר. בכדי לבצע את ההפרדה המדוברת, יש צורך לבחור מחסום סניטרי איכותי שיציע את ההפרדה הזאת בצורה חד משמעית.

מה צריך לדעת על מחסום סניטרי?

כאמור, מחסום סניטרי הוא מחסום הנדרש במגוון רחב של מפעלים, מעבדות ועוד שבהם יש צורך להפריד בין אזור סטרילי לבין אזור רגיל. התקנה של מחסום סניטרי מאפשרת לשלב גם מערכות בקרה ושליטה אשר אפשר לכל העובדים לנווט בצורה נוחה וקלה בין החלקים השונים במתחם. ניתן לבחור בעמדות שטיפה אוטומטיות במקביל למחסומים הללו, בעמדות שטיפה עם קרוסלה נמוכה, עמדות חיטוי אוטומטיות ועוד. בשלב התכנון של המקום כדאי מאוד להגדיר את התהליכים של החיטוי והשטיפה הנדרשים במקום וכן כדאי למנוע מעובדים להיכנס למקום לפני שעברו את המחסום הסניטרי. כמובן שניתן לקבוע גם את הצורה שבה תתבצע השטיפה, את המטרות של השטיפה ועוד. המטרה היא למעשה להבטיח כי במקום תתבצע נכונה ובטוחה ותהליכי ייצור בטוחים וטובים. מחסום סניטרי מהווה דבר בסיסי ביוצר בכל מפעל או מעבדה שבהם יש צורך בניקיון ותהליכי ייצור סטריליים.

למה חשוב להתקין מחסום סניטרי?

התקנה של מחסום סניטרי מהווה דבר חשוב מאוד שמטרתו היא לסייע בשיפור הסטריליות והניקיון במפעלי ייצור מזון, מוסדות רפואיים, מעבדות ועוד. המתקן המדובר מאפשר לשלוט בצורה יעילה כל היציאה והכניסה של העובדים לאזורים הסטריליים ולא לאפשר לעובד שלא עבר תהליך ניקוי וחיטוי להיכנס לאזור סטרילי. בכדי להתקין מחסום סניטרי בצורה הטובה ביותר, כדאי מאוד לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה. אנשי מקצוע שכאלה ידעו כיצד לסייע לכם להתאים את המחסום הסניטרי הנדרש לכם וזאת בהתאם לצרכים העומדים על הפרק, למקום עצמו ועוד.

FacebookTwitterPinterest
thumbnail

אולי גם יעניין אותך

post-image
דלתות מיוחדות שמטרתן להעניק לציבור הנכים הרגשה של שוויון

יש בישראל לא מעט נכים, כאשר חלק מאותם נכים משתמשים בכיסא גלגלים על מנת להתנייד....

המשך קריאה >>
post-image
חוסמים את הלא רצוי

מעבר כניסה סניטרי או כפי שהוא מכונה עוד מחסום סניטרי, משמש מרכיב חשוב עבור בניינים...

המשך קריאה >>
post-image
מחסום דוקרנים חד כיווני

תפקידו העיקרי של מחסום דוקרנים למנוע כניסת רכבים נגד כיוון התנועה, בנתיב יציאה ולאלץ את...

המשך קריאה >>
post-image
מחסום טמון ללא / עם דוקרנים

תפקידו העיקרי של מחסום ביטחוני לבלום התפרצות רכב למתקנים/בסיסים וחניונים רגישים. יתרונו העיקרי של המחסום הביטחוני...

המשך קריאה >>
Phone
דילוג לתוכן