למפעל נקי צריך ליצור מערכת כניסה מבוקרת

שמתעסקים בתהליכי ייצור רגישים מאוד, כמו למשל בעולם השבבים או ההיי-טק, אז יש צורך לייצר אזורים סטריליים שבהם רק עובדים מיומנים נמצאים. אם בעבר במפעלים קטנים ניתן היה להימנע עם התקנה של מערכות טכנולוגיות, היום כמעט כל מפעל שמכבד את עצמו מתבסס על מערכת מחסום סניטרי בשביל לקבוע את אזורי הגישה לעובדים השונים. ולכן, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת ולנסות לתכנן את המערכות שאתם רוצים להתקין בצורה חכמה יותר, ועל בסיס פתרונות טכנולוגיים כמו מחסום סניטרי. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ נעזור לכם להבין איזה סוג של פתרון הוא הפתרון הנכון לחברה שלכם, ונבנה ביחד איתכם מערכת מושלמת ונוחה לשימוש

הפתרון לצרכים מיוחדים

עובדים במפעלים או בפסי ייצור רגישים במיוחד, הם עובדים מיומנים שלא מכירים את כל דרישות התפקיד מבחינת שמירה על תנאי סניטציה. יחד עם זאת, בשביל להבטיח שכל העובדים שומרים כל הזמן על סטנדרט גבוה של ניקיון, צריך לייצר סביבת עבודה סטרילית ונקייה. מחסום סניטרי הוא מחסום פיזי שבו העובדים עוברים מידי בוקר, וכך אפשר לוודא שכל העובדים שלכם עומדים בסטנדרט הניקיון המתבקש ודואגים לסביבת העבודה המסודרת ביותר. הכל תלוי בסגנון העבודה בחלל הפנים שלכם ובצרכים המיוחדים שאתם מביאים בפני אנשי הצוות. אבל ברגע שיש לכם הרציונל מאחורי הבחירות שלכם, אפשר להתקין מערכות איכותיות וטובות יותר, אשר ישרתו אתכם לאורך זמן.

כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל להבטיח שהמפעל שלכם נשמר בסטנדרט ניקיון גבוה הוא לשוחח עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ. אנחנו יהיה לכם קל יותר מאי פעם לשמור על סטנדרט גבוה של אבטחה בחללי פנים שונים. כך שיהיה לכם נוח לייצר חוויית עבודה מסודרת ואתם תדעו בדיוק למה לצפות בכל פעם שבה אתם רוצים להרחיב את הפעילות במפעל שלכם או שאתם מחפשים דרכים לשדרג את החוויה של הצוות כאשר אתם בונים פס ייצור מחודש.

FacebookTwitterPinterest
thumbnail

אולי גם יעניין אותך

post-image
דבר חשוב ביותר עבור מגוון רחב של מבנים

סבסבות כניסה מהוות דבר חשוב ביותר עבור מגוון רחב של מבנים. כיום ניתן למצוא סוגים...

המשך קריאה >>
post-image
מעבר מהיר להולכי רגל ללא עיכוב

מעברים מהירים מציעים מעבר מהיר להולכי רגל ללא עיכוב. ניתן למצוא אותם במקומות ציבוריים שבהם...

המשך קריאה >>
post-image
כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה שלכם, במשרד שלכם, במפעל...

המשך קריאה >>
post-image
מקצועיות מתחילה בשמירה על הפרטיות

במתחם העבודה שלכם יש מגוון רחב של אמצעי אבטחה ובטיחות שפועלים בדרכים שונות ולטובת מטרות...

המשך קריאה >>
post-image
מערכת מושלמת מתחילה בצוות מקצועי

כל מערכות הארגון שלכם פועלות באופן ממוחשב כמעט באופן קבוע. אתם לא דואגים יותר מידי...

המשך קריאה >>
Phone
דילוג לתוכן