מחטאים ידיים ללא מאמץ

עם העלייה בביקוש למוצרי חיטוי, חווה השוק עלייה בייצור מכשירי חיטוי אוטומטיים. מכשיר חיטוי ידיים אוטומטי הינו מכשיר אלקטרוני המיועד לחיטוי משטחים וחפצים ללא צורך בהתערבות אנושית. זוהי דרך יעילה לחסל חיידקים ווירוסים מזיקים שעלולים לגרום למחלות. המכשיר משתמש באור אולטרה סגול (UV) כדי להרוג חיידקים.  חברת רום טכנולוגיות מספקת עבורכם גוון פתרונות חכמים בתחום האבטחה וההיגיינה במבנים ומוסדות מאז שנת- 2000.

מקומות בהם ניתן למצוא את המכשיר

אור UV ידוע כיעיל בהריגת חיידקים ווירוסים, והוא נמצא בשימוש במשך שנים רבות בבתי חולים, מעבדות ומתקני בריאות אחרים. המכשיר קל לשימוש וניתן לתפעול על ידי כל אחד. הוא נועד להיות נייד וניתן להשתמש בו בכל סביבה, כולל בתים, משרדים, בתי ספר ומקומות ציבוריים. המכשיר מצויד בחיישנים המזהים נוכחות של חפצים ומשטחים, והוא מתחיל אוטומטית את תהליך החיטוי. המכשיר מצויד גם בטיימר כדי להבטיח שתהליך החיטוי הושלם. מכשיר החיטוי האוטומטי פועל על ידי פליטת אור UV-C  שהוא סוג של אור אולטרה סגול יעיל בהריגת חיידקים ווירוסים. אור ה-UV-C פוגע ב-DNA וב-RNA של חיידקים ווירוסים, מה שגורם להם לא להתרבות ולהתפשט. המכשיר פולט אורך גל מסוים של אור UV-C בטוח. היכן ניתן למצוא את מכשיר החיטוי ידיים האוטומטי? הינה כמה מקומות בהם תוכלו לפגוש במכשיר זה:

  • מקומות ציבוריים: ניתן למצוא חומרי חיטוי אוטומטיים במקומות ציבוריים כמו קניונים, שדות תעופה, תחנות רכבת ותחנות אוטובוס. מכשירים אלו ממוקמים בדרך כלל בכניסה או ביציאה מהמקומות הללו כדי להבטיח שכל מי שנכנס או יוצא מהמתקן יחוטא.
  • בתי חולים ומתקני בריאות: בתי חולים ומתקני בריאות משתמשים בחומרי חיטוי אוטומטיים כבר שנים רבות. מכשירים אלה משמשים לחיטוי ידיהם של עובדי שירותי בריאות ומבקרים כדי למנוע התפשטות זיהומים.
  • בתי ספר: בתי ספר החלו להשתמש גם בחומרי חיטוי אוטומטיים לקידום היגיינה ולמניעת התפשטות מחלות. מכשירים אלו ממוקמים בדרך כלל בכיתות, במסדרונות ובאזורים משותפים אחרים שבהם מתאספים תלמידים ומורים.
  • משרדים: משרדים רבים התקינו חומרי חיטוי אוטומטיים באזורים המשותפים שלהם כגון אזורי קבלה, חדרי ישיבות וחדרי הפסקה. זה עוזר לקדם ניקיון והיגיינה במקום העבודה

סיכום דבר

חומרי חיטוי אוטומטיים הפכו להכרח בעולם של היום, וניתן למצוא אותם במגוון מקומות. מכשירים אלו עוזרים לקדם ניקיון והיגיינה ולמנוע התפשטות מחלות. בין אם אתה נמצא במקום ציבורי, מתקן בריאות, בית ספר, משרד או בבית, סביר להניח שתתקל בחומר חיטוי אוטומטי. כנסו כעת לאתר חברת רום טכנולוגיות ושאלו על התקנת מכשיר החיטוי ידיים האוטומטי.

FacebookTwitterPinterest
thumbnail

אולי גם יעניין אותך

post-image
ככה תוכלו לשמור על הידיים שלכם נקיות

מכשיר לחיטוי ידיים הינו מכשיר שנועד להזרים נוזל או ג'ל לחיטוי ידיים. מתקנים אלו נמצאים...

המשך קריאה >>
post-image
דלתות נגישות

דלתות נגישות כבקרת גישה מתייחסות לדלתות שנועדו לספק גישה נוחה לאנשים עם מוגבלויות או לקויות...

המשך קריאה >>
post-image
טריפוד

מהו טריפוד ולמה הוא משמש בעולם הטכנולוגיות של בקרת כניסה? אז מרבית האנשים שאינם מגיעים...

המשך קריאה >>
Phone
דילוג לתוכן