נוח להתקין וקל להתאים לצרכים מיוחדים

שליטה על כמות האנשים שעוברים בכניסה למקומות ציבוריים היא דרישה אלמנטרית. בוודאי בחברה הישראלית שבה יש צורך קבוע לייצר סטנדרט אבטחה גבוה גם כדי לתת תחושת ביטחון וגם כדי לשלוט בסיטואציה באמת, אנחנו תמיד רוצים לדאוג לייצר את חוויית הביטחון והבטיחות הטובה ביותר. בדיוק מהסיבה הזו, מנהלים בארגונים רבים מבקשים לקחת בחשבון את האפשרות להתקין קרוסלות כניסה בנקודות מפתח בתוך חלל הפנים של העסק. וזאת בשביל לשלוט על כמות אנשים שנכנסים לעסק אבל גם על הזהות של האנשים שנכנסים פנימה. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ נלווה אתכם בכל תהליכי קבלת ההחלטות החשובים ביותר לאורך הדרך ונדאג שאתם מקבלים קרוסלות כניסה בסטנדרט המתאים ביותר לצרכים של הארגון שלכם.

שליטה וניהול של חלל הכניסה

אם ניקח למשל חברת היי-טק גדולה עם כמות עצומה של עובדים, אי אפשר לתת לכל אדם שרק רוצה להיכנס אל תוך חלל הפנים של העסק שלכם. אתם צריכים להיות בשליטה מלאה על הנגישות למידע חשוב ורגיש. ובאותה נשימה גם לאפשר סביבת עבודה שקטה לצוות שלכם. בדיוק מהסיבה הזו התקנת קרוסלות כניסה היא דרך מעולה לייצר הפרדה בין חלל המשרד שלכם לבין אזורים נוספים במבנה שבו אתם נמצאים. ואם יש לכם את היכולת לשלוט על הסביבה שבה אתם נמצאים, יהיה לכם הרבה יותר קל לנהל את שגרת היומיום שלכם. מה שאומר שאתם צריכים לחשוב על כל הדרישות שיש לכם לפני שאתם יוצאים לדרך ובוחרים את הפיתרון האולטימטיבי לכם.

ההתקנה של מערכת קרוסלות כניסה היא התקנה יחסית נוחה ונגישה שמתאימה לכל חלל שבו רוצים לייצר הפרדה בין אזורים שונים. כל מה שזה דורש תכנון של צוות מקצועי שמסוגל לענות על כל הדרישות שלכם אבל במקביל גם לבנות מערכות מושלמות. זהו בדיוק הפתרון שאנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת קובי רום טכנולוגיות בעמ רוצים לייצר בשבילכם. וחשוב לנו לבנות מערכת שמתאימה את עצמה בצורה אולטימטיבית לכל צורך ולכל לקוח.

FacebookTwitterPinterest
thumbnail

אולי גם יעניין אותך

post-image
דבר חשוב ביותר עבור מגוון רחב של מבנים

סבסבות כניסה מהוות דבר חשוב ביותר עבור מגוון רחב של מבנים. כיום ניתן למצוא סוגים...

המשך קריאה >>
post-image
מעבר מהיר להולכי רגל ללא עיכוב

מעברים מהירים מציעים מעבר מהיר להולכי רגל ללא עיכוב. ניתן למצוא אותם במקומות ציבוריים שבהם...

המשך קריאה >>
post-image
כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד תקפידו על היגיינה במקום העבודה שלכם, במשרד שלכם, במפעל...

המשך קריאה >>
post-image
מקצועיות מתחילה בשמירה על הפרטיות

במתחם העבודה שלכם יש מגוון רחב של אמצעי אבטחה ובטיחות שפועלים בדרכים שונות ולטובת מטרות...

המשך קריאה >>
post-image
מערכת מושלמת מתחילה בצוות מקצועי

כל מערכות הארגון שלכם פועלות באופן ממוחשב כמעט באופן קבוע. אתם לא דואגים יותר מידי...

המשך קריאה >>
Phone
דילוג לתוכן